11/23/2011

Kembali ke lubuk

Assalamuaikum dan Hye hye semua

Setelah sekian lama dah menghentak-hentak papan kekunci dengan lacangnya akhirnya telah kembali ke pada lubuk dunia blogger. Siyes guwa cakap agak kekok bila nak buat satu post yang macam nie. Kehilangan selama ini disebabkan guwa agak sibuk sebelum peperiksaan semester dan  pekse kali ini betul betul menguji akal  malah guwa pedap giler masa jawap kertas murid dan alam belajar, belajar bagi nak rak tapi tak dapat jawap dengan baik, tapi kawan kawan belajar sambil nari zapin  dan poco poco tapi boleh score . Rasa nak koyak koyak kertas jawapan diaorang tapi takut nanti kena belasah berjemaah pulak. 
Sekarang semester dua dah habis dan guwa gak dah kembali ke lubuk asal guwa. Finally i at home sweet home in Melaka. Siyes gembira tak terkata takala menghirup udara tanah air sendiri biar pun kelat dengan kentut dan yang bestnye jumpa sanak saudara dan keluarga tersayang. Sekarang nie masih blur ayam nak merancang cuti semester nie supaya terisi dengan pekara yang berpaedah dan pekara seperti ini tak terjadi :
  • Bawa kucing-kucing bersiar-siar kat pantai pastue kat pasar ikan.
  • duduk mengadap depan laptop sampai mak baling dengan kuali.
  • Tidur sampai tengah hari dan abah ko dah siap telepon ambulance sebab cuak ko tak bangun bangun.
  • Duduk layan running man, ketawa terbahak bahak sampai tak ingat nak solat.
     
Dan hari ini dah 3 hari kat rumah masih belum buat apa apa lagi, masih lagi duduk depan tv tekan tekan punat alat kawalan jauh.Siyes, semua siaran gagal memberi layanan terbaik baik guwa layan blogger jadi silent reader jerr.. hahahahaha. 







   

5 comments:

eyqa amin said...

fuh! hebad tol hang nye xtvt time cuti nie eh.......

Muhammad Mustaqim Razali said...

mmg hebad giler..
jgn tiru orang taw..
gie rumah epikj buat spotcheck..

Nurul Iman Rosman said...

mmg terbaik lah aktiviti cuti sem tu.
boleh lah dipraktikkan nnt.

hahaha :D

L said...

aktiviti yg sapa pun xleh wat.. hahhahahaha

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

En. Kronik said...

makan sampai perot kembong la aqim