3/13/2012

kosong

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Bangun pagi-pagi dengan mata masih berat hendak dibuka masih terpalit lagi air luir basi berkerak di pipi. Terus berlari buka pintu bilik, guwa tengok hostel kosong. Kekosongan tanpa penghuni gara-gara cuti seminggu yang tinggal hanya dua ekor kucing belaan anak abah. Kosongnya telah memberikan lesen besar untuk guwa lari-lari bogel di tengah-tengah hostel. Harap maklum benda itu tak akan berlaku kerana guwa masih waras.

Perut kosong kerana tahan makan sebab sumber makanan sudah kehabisan T_T. Puas duk punggah barang dalam gobok alamari cari sisa-sisa makanan yang ada. Ayat sadis minta pelempang mak jemah. Sebenarnya tengah puas cari ringgit malaysia kat dalam kocek seluar selepas tengok dalam wallet, kosong tanpa sesen. Oeeemmgeee, cuak gelabah ayam tak tahu nak buat apa nie. Nak menapak ke bandar dah jauh berbatu untuk mendapatkan mesin atm. Guwa perlukan bantuan mercy malaysia eh silap bantuan dari anak abah.



Kosong hari taklah begitu kosong sangat kerana siap ada lagu tema dia lagi gitueww meskipun lirik lagu nie takada kena mengena dengan kes kosong guwa hari yang penting ada perkataan 'kosong'. Kelas kan harharhar. Lagu Kosong dari Najawa Latif.


Pakai baju semart smart bancuh air melo cicah biskut sambil berangan makan kat bistro mewah. Yang penting ada wawasan tak gituew. harharhar




   

3 comments:

eyqa amin said...

nampak sangat dah bosan ;p

harharhar!

Muhammad Mustaqim Razali said...

kalau sungguh tak kata...
memang bosan nie..

ABU said...

banyk sgt yg kosong ni, tau la najwa latif bebaru ni dtng kat tawau hehehehe

jom makan sanggar cheese dgn eyqa amin :P