11/05/2012

Kertas




(˘◦◦┐˘) Releks dulu ada empat hari lagi untuk pulang kembali ke pangguan keluarga terchenta. Perasan sekarang ini boleh digambarkan macam bunga kertas dekat atas ini. Macam gitulah perasaan bila sudah nak cuti semester dan dapat jumpa kembali keluarga di seberang Laut China Selatan  (˘ʃƪ˘).. Sekarang ini tinggal satu lagi kertas peperiksaan yang perlu ditemu duga oleh aku sebelum tamat sem ini. Habis sudah satu sem, "(`-`) (._. ) (· - ·) ( ._.) ( ' -')"  cepat tak cepat masa berlalu. 

............... (˘o˘). Mengantuk arr pagi penat menjawab kertas pkp3108 td , tidur dulu kabai.


2 comments:

Nurul Iman Rosman said...

sabar sabar.
kasih abeh exam semua, lepas tu baru lah hoorayyy!

btw, gudluck ye :)

Muhammad Mustaqim Razali said...

yup, exam pun dah habis. Huraay.