9/17/2010

haRI yaNg Gundah GuLAna

Assalamuaikum and Hello to all...
dah lama rasanya tak mengupdate blog nie...
ttebak jer jari nie rasa gatal nak menaip something dalam blog sendiri...
hari aku rasa lemah, longlai, lemau, and segala rasa ada dalam hati ini...
hari ini aku pulang kembali ke kampus setelah hampir 2 minggu tapi aku tak merasakan cuti 2 minggu sebab balik lewat skit hari tu. ni semua pasal beli tiket flight lambat. whateverlah yang cepat or lambat yg penting aku balik raya n sempat berpuasa dengan, tuhan sahaja yang tahu perasaan aku bila dapat bersama dengan famili tercinta selepas hampir 2 bulan terpisah antara laut cina selatan. dan kemuncaknya ialah hari ini, berangkat kemabali semua ke negeri di bawah bayu.. penerbangan aku hari pada jam 7.20 pagi, so dah nak kena check in dalam kul 5.30. awal2 lagi jam 1 pagi terjaga dari tidur n terus siap2.. then, sedih n sayu bila tengak all my sibling tidur. jam 2 pagi aku ngn abah bergerak menuju LCCT yang mengambil masa kira-kira 2 jam lebih kot... then, we stop at RnR seremban take a break... perkena mee sup 3 pagi sedap juga kan.. aku beli semangkuk mee sup.. pergh sedap betul dah lama tak makan mee sup.. tak jumpa kot kat Tawau.. then dalam pukul 4 lebih aku sampai lCCT.. pagi-pagi kat lcct  memang sebuk sikit tak ubah macam pasar borong.. Mana taknya kebanyakan penerbangan kat situ bermula awal pagi. First aku sangka yang bahawa aku sorang jer yang bersemangat balik ip pagi-pagi nie... sangkaan meleset sama sekali ade seorang senior juga balik pagi nie.. emmmm is so k... im not alone to campus... pagi nie juga hujan lebat pergh menyesal aku tak pakai kasut just selipar jepun aka tandas aku sarungkan dikaki.. basah beb seluar... zuummmmmmm dalam kul 8 baru pesawat berlepas dari landasan dan kul 11 pagi aku tiba.. ingat nak naik teksi tapi tambang masalah besar.. mahal nak mampus.. so, alternatif lain aku call abg wan dmax tuk kem kampus.. emmm now  i already at my sweet room but alone for today......... Nie yang Buat JIwA akU Gunadah guLANA.... BTW next alot of course work need to send it to lect... OMG satu habuk pon aky xbuat lagi perhaps this weekend dapat aku siapkan... ALAMAK nie problems klu balik awal nie... Opkus kafe tak buka lagi... dia tunggu budak nie balik semua baru nak buka agak nyer... Nasib baik ibu ade bekalkan "sambal tempe kasih sayang" namanya n ketupat segera... hahahah apa guna ada rice cooker klu tak nak manaatkan....... hari semakin gelap... apa aku nak buat yerkk malam nie.......................................... buat bodoh jer kot... arghhhh boring.... 


No comments: