4/08/2011

Triler Filem: SEKALI LAGI

          Assalamuaikum dan hye u all my buddies...
        Kali nie buat julung-julung kalinya mempromo filem tempatan yang akan ditayangkan pada 30 Jun 2011. Mungkin agak terlalu awal nak habak mai kat hangpa semua tapi tak per, supaya korang boleh wat prepairation nak buat jadual memonton filem-filem yang korang nak tengok nanti. 

Filem yang bakal menjadi bualan masyarakat Malaysia ini dibintang oleh pelakon-pelakon yang hebat dan tidak dinafikan mempunyai auranya tersendiri malah mampu membuat korang semua nak tengok citer ini. (cehhh goreng lebih jer aku ni). Antara pelakonnya ialah Shahziey Sam yang baharu-baharu ini memperolehi anugerah bintang paling fames popular manakalah heroin dia pun tak kurang hebat juga , siapa yang tak kena awek Garnier (ukurlah sendiri)  ini, Lisa Suriani. Selain diorang jer yang dok berlakon dalam filem nie, korang semua diumpan dengan pelakon kanak-kanak yang dikategorikan comel lagipintar berkata-kata, Adik Mia.









Ini dia poster citer: SEKALI LAGI


Apa lagi korang semua, bolehlah taruk filem nie dalam planer xpun guna pangkah X kat tarikih 30 Jun kalender korang supaya tak terlepas pulak nak layan citer nie. Apa-apa pun mari kita tengok thriler SEKALI LAGI nie.

















   




3 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 bw sini..nice blog :)
Free2 jalan2 blog saya eh^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/
Sudi2 jenguk ye (^____^)

Muhammad Mustaqim Razali said...

THanks so much...
dah jenjelan jap td..
cambest juga..
Wah jauh tue Japan..

Tuan Auz said...

weh best ke sekali lagi. rekemen ?