2/07/2013

Hari-hari berlalu

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat malam semua.

Blup...blup...blup...blup. lemas dalam bernafas ketika ini. Benda yang tak dijangka-jangka Wow menjadi realiti. Masa bergerak pantas begitu juga dengan apa yang berlaku di sekeliling kita. Kadang-kandang tak sempat nak diamati satu persatu akan yang berlaku di perimeter ini. 

# Hari monday hari itu sangat sangat memenatkan dan mengembirakan. Akhirnya aku dapat melaksankan dan menyelesaikan satu event bagi batch aku. Proud and thanks to my self and other members. First event yang aku berjaya manage dalam sem ini. Penat-sibuk sampai terlupa nak makan sampai ke petang, balasanya perut aku penuh dengan angin  mujur tak gastrik. Aku berjumpa dengan lecture yang berasal juga dari Melaka. Akhirnya rama juga orang Melaka kat sini. Proud to be Melaka. . 

# Voting for me masa piliharaya haritue agak memeranjatkan. Apa-apa thanks pada yang memberi kepercayaan, insyallah amanah yang diberi akan dilaksanakan dengan penuh iltizam. Pergghh ayat melambung lambung. Eh bukan apa cuma nak bagi tau yang aku ini baru nak memulakan langkah baru untuk menjadi pemimpin pada diri dan orang lain, jadi aku memerlukan semangat dan sokongan dari orang sekeliling aku. Bolehkan?.

# Petang semalam aku baru join kontraktor budak sains buat curve padang . Kerjanya ala-ala masuk bidang kejuruteraan cuma ianya kejuruteraan padang. Buat line curve agak mencabar juga sebab kena buat dengan teliti supaya tak herot atau lari garisan dari paski padang. Sebenarnya group aku dah buat padang kat bahagian lompat jauh dan lompat kijang. Cepat siap berbanding buat trek balapan. Apa-apa pun ini pengalaman berharga meskipun penat dan kepanasan dengan suhu 31'. 

# Malam ini perut agak boroi baru lepas makan (dah boroi pun dr mulanya) steamboat and grill dengan group aku. Thanks pada yang sudi belaja kita, next time kita belanja awak pula ya. Sekali sekala makan dengan member group memang happy :). Happy ker? Mesti ar. Makan-makan sambil snap pic. 

# Lately aku cepat sangat rasa penat sampai tak larat dan malas nak buat benda penting. Makan b complex tak jadi juga. Hanya tambah selera makan jer, jadi berisi semula badan ini tapi masih maintain tough (nie semua poyo) , Untuk lebih bertenaga terpaksa beli blackmores mutlivitamin, perhaps berkesan sementara menanti 4life dari rumah. 

# Sekarang aku perlukan belaian manja seperti ini untuk TIDUR. Please please please........


* Good night peeps 

7 comments:

anak ayah said...

caaaaaayalaaahhh mus! ranking ke-2 undian tertinggi. congrates mus!

Aqim Razali said...

thanks eyqa..

Wynda said...

eyt.. ko lupa ka 2 sa pun separuh2 melaka... ahahahahahhaahhahaahhahah

Aqim Razali said...

tak lupa weh orang kampung kita.

Wynda said...

ahhahahahaha.. ni nak kejau ni kalo lupe.. [terus tkar slang kejap..] ahahhaahahhahahaha

Aqim Razali said...

nampak sgt lidah sambal belacan dengan cencalok.

Wynda said...

hahahaha mestila... ini lidah top punye... :P