3/12/2013

Aku tak seputih melati

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat malam semua.

Fuuuuuuuhhhhh penat, semakin hari semakin penat dengan kerja itu ini. duk termenung tak tahu nak buat apa. Bukan ada benda nak dibuat tapi dah tak boleh nak fikir apa. Tangan gatal picit youtube jumpa lagu ini. Sedap pula dilayan penat-penat begini. Oklay dengar jelah owkay. 

Lagu ini sebagai penghibur lewat malam ini. 

Putih putih melati - ST 12 ( aku tak seputih melati versi aku kot)




Siapa bilang aku seperti dia
Siapa bilang aku cintai dia
Sesungguhnya aku tak benar-benar cinta
Kerana kau tak seputih melati
Kalau ada hitam pasti ada putih
Jika hatimu kelam tak mungkin bersih
Tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih
Karena kau tak seperti melati

 Putih-putih melati
Merah-merah delima
Siapa yang baik hati
Pasti ku terima ahh haa
Putih-putih melati
Merah-merah delima
Siapa yang baik hati
Pasti ku terima

# Tutup tingkap, tarik langsir lalu rebah ke bumi. Lelap mata rapat seketika semoga berjumpa pada esok harinya. Insyallah jika dengan izin ada untuk hari esok. Moga hari ini jadi rujukan untuk hari esok dan hari esok lebih baik dari ini. 

No comments: