3/16/2011

Ombak-ombak kecil

Assalamuaikum  semua...
testing, testing one two three..
Sengaja nak testing line internet yang dah macam basikal roda tiga jer dah nie, dah tentu tak syok nak menghentak-hentak keyboard kalau dah kelajuan internet dah kalah dengan kepantasan siput vavi. Kenapalah siput tue sahaja yang kena jadi perbandingan kalau internet lembab. Acer bagi sebab yang munasabah skit.

Petang tadi aku berkesempatan menapak kat tepi pantai untuk menikmati suasana petang yang harmoni di kawasan Tungku ini. Mengadap Laut Celebes yang terbentang luas dan menghirup bayu pantai telah mampu membuat aku kembali senyum balik sebab aku seteres dengan tugasan yang diberikan oleh pensyarah.


Ombak-ombak kecil yang manja bermain-main... kalau dah ganas agaknya cam ner ek? korang tau jawapannya.

Bukan siput vavi owkey, halal disentuh...
Woaaaahh, terimpressed lah sangat..
Aksi-aksi mimik muka penyangak baru kat Tungku... ngeee~ 

Memang cambest tengok air laut yang jernih boleh nampak pasir kat dalam tue, niat nak mandi jer tadi tapi keindahaan alam tersebut telah dicemari oleh tangan-tangan dan minda manusia yang suka sangat lempar sampah kat laut. Aigooo, aku dah lama tak mandi laut nie dah tengah gian nak renang-renang katak dalam laut ini. Aigoo, i m impressed lagi sekali...

p/s: Jangan sesekali mencemari keindahan alam, sebab orang lain pun mahu menikmatinya juga...





   

8 comments:

eyqa amin said...

said...
sbe ke hohoholiday nie ha??
heh^^
kmslm farid......
assalamualaikum=P

wynda said...

dady...
berenang katak???
upppps... hahahahahahha

Muhammad Mustaqim Razali said...

eyqa, ini nama nya holiday dulu sebelum sbe.. hhehehe..
ok kn ku samapaikn salam kat dia...
so, cam ner kat kg?

Muhammad Mustaqim Razali said...

dah tue jer yg dady tau...
ko penah tgk katak berenang dalam laut?????

wynda said...

blm penah lg la.... bole kot kalo dady ajau... menimba ilmu la katakan.. hehehhehehehe

Muhammad Mustaqim Razali said...

bah mari ko datang cini... ld...
aku ajau ko berenang katak dalam laut kompom tenggelam timbul... hahahahahaah

Muhammad Mustaqim Razali said...

bah mari ko datang cini... ld...
aku ajau ko berenang katak dalam laut kompom tenggelam timbul... hahahahahaah

wynda said...

wakakakkakak... x buley gune lifejaket ke?? xdenye tenggelam timbul... mcm sogan2 pula nak belajau berenang.. ehheheh