5/20/2011

Hentakkan Sang Napsu.

Hari kepala otak sangat kusut masai sebab masa menjawab paper tadi petang tadi aku tak berapa macam nak skor sangat dan ada bahagian-bahagian yang aku mengamalkan konsep lazim bagi orang yang tengah jawap exam tapi blur atau tak tahu jawapan sebenar tapi buat-buat tahu iaitu menghentam jawapan yang diaorang anggap betul. Bagi aku klu bab hentam menghentan jawapan nie memang dah biasa tapi tak ada lah mengikut hawa napsu sekurangnya pikir dulu seminit dua belum letak jawapan.

Bagi mengubat hati yang sedang berduka lagi lara nie. Nak berjimba jimba malam nie tak boleh sebab bebudak nie semua muka ketat lagi sebab diaorang pun sama macam aku gak. Mungkin soalan tadi memang puaka sangat kot. Maka aku mengambil keputusan untuk membawa hati yang lara nie ke pasar malam yang tak jauh dari kampus. Naik moto dalam sepam dua sampai dah lah. Sampai jer kat pasar malam tue mata yang setim lagi kuyup nie terbeliak dok tengok makanan yang ada kat sini. Perut lapa, kepala kusut, hati parah. Kondisi ini telah membuatkan napsu bermaharaja dimata. Pandang kiri sayap bakar, tengok depan bakso, toleh kanan mertabak jawa, usha belakang nasi kuning. Argghhhhhhh, Persyaitan ini semua. Napsu semata-mata. Maka aku cuba mengawal perasaan nak membeli tak ingat dunia dengan mencari makanan yang sedap dan spesial macam mak cik Rossie Tiger cari menantu. 

Tueee diaaaa.....



Nah jumpa sudah....




Alahai sukanyeeee...



Memang paberet i pown...



Jangan jeles taw....



 Ikan pari bakar, RM 2.50




Nasi goreng, RM 3.00 


Wah, sedap sesangat dan murah tue jer yang boleh aku kata kan kat korang semua. Minggu depan merupakan last week sebelum aku chow balik kampung. Nanti rindu pulak nak makan benda-benda cam nie tapi kalau kat sini rindu lak kat makanan yang kat semenanjung. Peliks doe, (napsu semua tue) muahahahahahahahaha (setan). 

Enjoy ur meals MySpace :) 





    



4 comments:

eyqa amin said...

wei mus...
mitak cnie ckit!!!!!!!!!!!!
lapo gilew laaaaaaaa
~o~

Muhammad Mustaqim Razali said...

nak..
jap aku kuarkan balik dari perut...
kuangkuang...

Blog Iklan Percuma said...

Thnx for support me :)

Muhammad Mustaqim Razali said...

owkey bah klu ko...