9/20/2011

Padan Muka Aku

Assalamuaikum dan Salam Malaysia

Kali ini tak boleh nak taip entri panjang lebar sebab wa kena layan dengan penuh kasih sayang assignment yang dah lama Que-up minta wa peluk, belai, dan cium.

OMG, Oh Memang Gila kali ini sekali 4 tugasan yang wa kena siapkan.

ps:// Lain kali jangan buang masa ngn benda tak berpaedah. Hargai masa lapang jangan  masa busy baru nak menyesal

               

11 comments:

Aesya Zealous said...

berusaha!!

diba said...

caiyok2..stud mne ni?

Muhammad Mustaqim Razali said...

Aesya: Trimas :)

Muhammad Mustaqim Razali said...

diba: Aqim stdy kat IPG tAWAu.. Teacher 2 be.. Trimas jak..

YOUsoF said...

Ini adalah sound secara lembut. ;D


Melengahkan kerja memang best sebab dapat bermalas-malasan dulu.. Tapi bila dah tiba minit akhir rasa tu akan bertukar kepada 'indah'... hahah

Selamat la bro.

Cik Peanut said...

gua punyer pun dah melambak2. mintak perhatian dah semua tu. haisjh ;(

Umie Artoqiemie said...

aku takdak assignment.. nak aku tolong?.. dari kau begambar apdet blog.. bagus kau pi buat assgnmt sana.

laskar pelangi said...

fighting!

jangan malas malas yeee~

Muhammad Mustaqim Razali said...

Cik Peanut: sabor bebanyak...

Muhammad Mustaqim Razali said...

umie: bantuan anda sangat diperlukan dihargai... hahahah.. thanks

Muhammad Mustaqim Razali said...

laskar pelangi: chayook2.. thanks..