8/19/2011

Pain Make Me Pening Kepala

Aduuuh, semakin hari semakin kusut jiwa ini dibuatnya. Hari nie dah masuk ramadhan yang ke-19 dan selamat berpuasa kepada semua. Setiap hari aku merasakan kesakitan ini yang berterusan dan membuat aku jadi tidak begitu selesa dengan diri aku sendiri dan persekitraan aku. Sakit kepala for the whole day dan kadang-kadang sakit kepala itu kesan apabila mendengar bunyi geseran atau bising sesuatu objek dan percakapan orang-orang disekeliling aku. Rasanya bila jer diorang mula bercakap mulalah telinga aku berdesing dan menyakitkan kepala aku, nak-nak lagi apabila perkataan tue ada huruf 's', sungguh nyaring bunyi dia. Ketika tue bila terjadinya begitu aku mula tak boleh nak fokus kepada orang yang bercakap dan kadang-kandang aku paksa orang tue ulang dua tiga kali apa yang dia katakan. Memang menyusahkan orang aku nie. 
Aqim need help.... Pening lagi kompius doe!!!
 
But sorry bukan aku nak tapi terpaksa bro. Buat masa nie aku terpaksa makan telan ubat sakit kepala pas jer solat terawikh. Sungguh sadis about my health for now, nasib baik gastrik kali nie dah berkurangan. Thanks to Allah S.W.T yang Maha mendengar doa hamba lemah nie. Kali ini aku nak dengarlah apalah pendapat korang, apalah yang lagi harus aku lakukan untuk memulihakan masalah yang dialami oleh aku nie. Moga-moga dapatlah jalan penyelesaiannya. Insyallah kerana setiap penyakit ada penawarnyakan.

               

1 comment:

Anonymous said...

pegi carik envi baru meyh