2/01/2011

Leisure Ur Mind With Maga Zink


hello at magkaroon ng isang magandang araw dlm bahasa Filipina (hello and have a nice day)..
Hari nie orang nak bagi taw korang semua salah satu aktiviti yg aku lakukan pada masa2 free terutamanya cuti panjang. Last week sempat gak aku gi kedai buku cari 2 3 MegaZink bagi mengisi masa lapang cuti CNY nie. Alamaklumlah cuti CNY kali nie aku berkesempatan balik umah. So peluang aku nak mendekatkan diri dengan kedai2 buku nie adalah lebih cerah berbanding kalau aku berada di Tawau. 
Adew lima megazink utk dieja satu persatu..

Antara megzink-megazink yang dapat dibeli wat masa kini, klu beli banyak-banyak pas2 tak baca kan membazir tue.




iSIHAT
Apa isu yang menarik? Meh selongkar.....
  • Kurang Tido Bahayakan Jantung
  • Malaysia Diserang 'Penyakit' Homeseksual
  • 6 Soalan Untuk Dr Anda
  • Rawatan Untuk Sindrom Down

POPCORN
Hot Topic ? Lets cekidout...
  • Baba Chuah's 20 Years Plus Odyssey in Malaysian Comic
  • Matrix Dissects The Secrets of His Art
  • Harvey Tolibao On Creating Fantastic World's and Deadly Women
Utopia
 Majalah KOMIK + HIBURAN ! Apo ade meh selongkau...
  • Cter pasal Alex Pettyer
  • Filem terbaharu 'Black Swan
  • Jom naik ATV

MASKULIN

Maskulin kew? Pe2 jew lah...
  •  8 rahsia manfaat minuman tenaga
  • 35+ cerita chinta
  • Adew pasal Noh Hujan
  • Macam-macam ade doe

SOLUSI
M+  ilmu tentang Islam! Mari kita......
  • Tanpa akhlak rosak ibadah
  • 48 daya tarikan cinta
  • Siapakah 10 golongan org kanan

Kesemua megazink nie adalah keluaran untuk bulan Febuari nie. So, kepada korang yang masih tercari-cari bahan bacaan bulan nie meh try baca megazink pilihan aku minggu nie. Owkey guys aku nak sambung membaca megazink2  nie.
makita kang muli , Bahasa Filipino (see u again)

No comments: