2/27/2011

Tolong Aku Sedut Habis Nie Semua

Merempuh masuk blog aku bukan satu yang asing bagi korang, welcome2. Entah kenapa rasa malas meluap luap dalam body aku nie dah macam rasa nak kena satu rawatan terapi  jeer. dan masalah pemikiran yang kronik. Meh tolong aku sedut semua benda alah nie yang menjadi penghalang kesejahteraan diri aku skarang nie... (guna hampasgas)



  • Baru lepas balik kem Bina Insan Guru (BIG) dan Kejohanan Olaharaga Tahunan (KOT) - letih membabun kot.

  • Tahap kandungan oxygen (tak pandai ejaan dlm BM) dalam kepala pada tahap yang kritikal - aku mengantuk sepanjang hari.


  • Blog aku terbiar selama seminggu tanpa sebarang perkembangan yg terbaharu - aku masih tak ada mood dan tak idea yg bernas lagi bergeliga.


  • Kain baju masa berkemah aritu dah basuh tapi masih bau bangkai - nak buang sayang baju baharu tue.


  • Keadaan bilik masih normal tetapi padat dengan bebarang aku - perlu bantuan Eric Leong (Deco bersama Eric)


  • Kerja - kerja assignment masih suci dalam debu (tak mula buat lagi) - mungkin tunggu saat - saat terakhir kot (rajin tapi malas, cam ner tue ekkk??).


  • Sakit kepala masih berlarutan macam biasa (jap dia cucuk tang sana, jap dia cucuk tang sini) - aku terima sebagai satu ujiaan, tabahkan hati jeww lah.


  • Tengah membuat pelan tindakan untuk membuat Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) kat Lahat Datu (ghumah Farid) - aku tak ready lagi daaaa...


  • Masalah homesick masih ada dalam hati aku yang comel nie - Sabar bulan lima baru balik Melaka.


  • Masih menanti kemunculan video terbaharu BigBang Comeback 2011 (Korea) - Harap-harap gempak,gempak,gempak dan gempak.

Teknik-teknik mengemas:


Sediakan satu mesin penyedut hampasgas dan mula sedut habis semua benda kotor yang menghalang kepala otak aku berfikiran cerdas lagi cergas supaya boleh mengeluarkan idea yang cemerlang lagi terbilang.

Dah sedut habis semua, pas tu letakakan benda alah tue semua dalam tong-tong kitar semula mengikut kaler yang ada. Kaler Hijau untuk masalah yang simple mimple, kaler jingga untuk masalah yang separa kronik dan biru untuk malasah kronik (klu bolhe buang habis). hahahahhahaha. Selesai sudah, kini boleh hidup ngan aman lagi harmoni. lalalalalallalalalalalallala

P/S: Jangan biarkan diri korang diselubungi misteri malas fasa 5.  




   

No comments: