2/09/2011

Renovation Blog yang bermasalah besau

Assalamuaikum
Proses mengRenovation blog kali nie cam mencabar kepala otak sikit sebab aku pown baru gak nak belajau nak wat benda2 cam gini dan orang kata tu tak baper nak eksped lah katakan. 

Mula2 sekali  aku dok menghabiskan masa ngan menSearch laman web yang adew sediakan Blogger Templates. 

Pencarian Templates semakin sukar kerana dengan bebekalkan line Internet BerukBand yang dah macam nyawa2 ikan kaloi T-------T aku hanya dapat browse seketul dua templates yang memiliki kuasa magnet dan pukau yang diyakini mampu menarik pandangan visual bagi yang menatap background blog aku nanti. Hahahaha.
Dengan BerukBand mampu mengail ikan kaloi????

Aku pilih template ini atas sebab musabab
  • style grunge (aku pon tak tau apa2)
  • agak sentimental skit ngn gambau moto vespa Pak Haji Hussien
  • ruang yang luas lapang leh main baling selipau
  • tulisan lebih terang lagi nyata (simpan kata pembesau k)
TAPI masalah BESAUnya

Mana perginya aku punya FOLLOWER icon gie..
payah betullah. Maknanya aku kena buat renovation lagi sekali sampai dapat balik follower aku. Tanpa diaorang tak meriah doe ghumah nie. Kepada yang berkenan nak wat background cam nie klik kat link nie klik klu tangan hang gatal

P/S: kata cekgu aku "Berusaha adalah Eskalator Kejayaan"

No comments: